"אי הכנסת פועלים מיו"ש עלולה להיות חבית נפץ"

מהדורת הבוקר No Comments on "אי הכנסת פועלים מיו"ש עלולה להיות חבית נפץ"

שר העבודה יואב בן צור לקאהן וחכם ב'קול חי': "יש הבדל בין עזה ליו"ש, בעזה אין תושבים יהודים, ביו"ש התפרצות הטרור מסוכנת יותר. סוגיית הכנסת פועלים פלסטינים יכולה להיות חבית נפץ, באזורי התעשייה ביו"ש יש כרגע פועלים פלסטינים. במקביל אנחנו מאשרים עשרות אלפי עובדים זרים"

יואב בן צור צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס לסוגיית הפועלים הפלסטינים מיהודה ושומרון: "סוגיית הפועלים הפלסטינים תידון בקבינט המלחמה כי הנושא הוא ביטחוני. יש צדדים לכאן ולכאן. זה יכול להיות חבית נפץ שתתפוצץ לנו ביו"ש. אני חושב שיש הבדל בין יו"ש לעזה, בין היתר כי ביו"ש יש התיישבות יהודית. התפרצות של טרור ביו"ש מסוכנת יותר".

"במקביל", עדכן השר "אנחנו מאשרים עשרות אלפי עובדים זרים". עוד אמר בן צור: "עובדים ישראלים שישתלבו בבניה ובחקלאות יקבלו מענקים נדיבים. אחרי שהכלכלה יורדת היא עולה. שיקום היישובים יביא צמיחה כלכלית".

על היום שאחרי בעזה: "הרשות הפלסטינית היא לא הכתובת. אנחנו צריכים לראות מה יקרה בסופה של המלחמה. אני עדיין לא רואה אותה נגמרת. יש עוד הרבה מה לעשות כדי להכריע. התמונות של החטופים לנגד עיני כל הזמן, אבל אסור לנו להסכים לנו בשום פנים ואופן להצעה של חמאס".

לסיום, התייחס השר להרכב הממשלה: "אני מקווה שזו תישאר ממשלת אחדות. מקווה שגנץ ואיזנקוט מבינים שאי אפשר לעזוב את הממשלה כרגע".



0 תגובות